“[geim]. [buzz]. [bubble].”

29.99

Laost otsas

Seisukord: uus ? Tootekood: 9789949272723 Kategooriad: , , ,

I. Raamat “[geim]” Mäng on alanud.

Henrik Pettersson ehk HP on väikese kaliibri sahkerdaja, kes ei lase ennast millestki eriti kõigutada ja teeb seda, mis pähe tuleb. Ühel päeval satub tema kätte mobiiltelefon, mis kummalisel kombel näib temast kõike teadvat. Telefon pakub talle põnevat uut elamust, pahaaimamatute rootslaste seas toimuvat Alternate Reality Game´i. Pärast mängu pääsemiseks nõutava esimese katse edukat sooritamist pakutakse talle ridamisi erinevaid pinget pakkuvaid ülesandeid, need filmitakse ja pannakse hindamiseks üles suletud netikommuuni. Paralleelselt närvikõdi, tasude ja eriti fännide antava cred´i kasvuga võtab HP üha suuremaid riske ja on peagi valmis mängu jätkamiseks tegema peaaegu mida tahes.

Politseiinspektor Rebecca Normen on HP täielik vastand. Tal on raudne kontroll oma elu üle ja tema karjäär kaitsepolitsei turvaosakonnas läheb jõudsasti ülesmäge. Kõik oleks täiuslik, kui ainult poleks sedeleid, mdia keegi riietusruumis tema kappi jätab. See, kes neid kirjutab, teab tema minevikust kõhedusttekitavalt palju. Asju, mida keegi ei tohiks teada. Kuid miks? Kas keegi mängib temaga mingit mängu?

Sedamööda, kuidas Mäng üha sügavamale nende ellu tungib, lähenevad HP ja Rebecca maailmad vääramamatult teineteisele. Aga kui tegelikkus on ainult mäng, siis mis on tõelisus? Ja kas oled tõepoolest kindel, et tahad mängida?

Anders de la Motte on rahvusvahelise IT-firma turvaülem, enne seda töötas ta Stockholmis politseinikuna. Ta elab oma perega Malmö lähedal. “[geim]” on tema esikromaan, selle järg “[buzz]” ilmus 2011.a.

Tänapäev, 2012 323lk

II. Raamat [buzz] Mäng jätkub.

Henrik Pettersson – HP – põgeneb. Sellest on möödas neliteist kuud, kui ta salapärase mobiiltelefoniga tõmmati talle peaaegu elu maksnud saatanlikku tõelisusmängu.

Aga ehkki ta on nüüd kõik, mida ihkas: vabadus, raha ja minimaalselt vastutust, pole ta siiski rahul. Ta tunneb puudust Mängust saadud närvikõdist. Mugav elu läheb pikapeale igavaks ja koos süveneva unetusprobleemiga on tal üha raskem fantaasiat tegelikkusest eristada. Vahel tabab ta ennast peaaegu lootmast, et Mäng talle kannule jõuaks.

Kui ta saab tuttavaks Anna Argosega, tundub tulevik tasapisi taas helgemaks muutuvat. Naine on täpselt tema tüüp – rikas, elukogenud ja ilus. Kuid selle cool´i pealispinna all hakkab HP aimama midagi rahutuks tegevat. Naine justkui kardaks kedagi – või midagi. Ja siis veel see tema telefoniasi…

Rebecca Normeni jaoks peaks nüüd, kus tema minevik teda enam ei piina, elu lihtsam olema. Ta on ülendatud ihukaitserühma ülemaks ja isiklikus plaanis terendab ees kooselu. Sellest hoolimata on tal raske oma kohta leida. Kogu uus elu tundub mingil kombel ebatõeline, nagu ei kuulukski see talle.

Siis kuuleb ta veebifoorumist, kus anonüümne kirjutaja, end MayBeyks nimetav politseinik, hakkab järsku otse tema poole pöörduma, nagu oleksid nad omavahel tuttavad. Ja see, millest MayBey kirjutab, on pehmelt öeldes murettekitav…

Sedamööda, kuidas jälitajad HP-le ja Rebeccale pikkamööda lähemale tulevad, jõuavad neile kannule ka küsimused. Mis on tegelikkus? Keda võib usaldada? Ja kas on võimalik kaitsta end ohu eest, mida võib-olla pole olemaski?

Tänapäev, 2013 380lk

III. Raamat [bubble] Mäng lõpeb

Kes valitseb minevikku, see valitseb tulevikku.

Selle neetud ülesande saamisest oli möödunud kuus kuud. Kakskümmend neli nädalat, sada kaheksakümmend päeva, ja piisavalt aega strateegia välja mõtlemiseks. Nuputada välja geniaalne plaan, kuidas pääseda rebaselõksust, kuhu ta on sattunud. Correction – kuhu nemad on sattunud! Ta ei saa seda ülesannet lihtsalt täita, kõigest hoolimata pole ta mingi mõrtsukas. Või on…?

Samal ajal, kui HP Mängu raudsest haardest välja püüab rabeleda, alustab Rebecca uut karjääri PayTagi kasvava IT-impeeriumi turvaosakonnas. Kuid vanast pangaseifist leitud esemed tekitavad talle muret, ning taas on ta sunnitud abi palumiseks pöörduma salapärase Tage Sammeri poole. Kas too on tõepoolest isa vana sõber, või on asi nii, nagu HP väidab – tegelikult on Sammer MänguJuht?

Ja kes on õigupoolest need Mängust lahkunud Mängijad, kes HP-d taga ajavad; mida nad temast tahavad, ja veelgi tähtsam: milline on lapsepõlvesõbra Mange Sandströmi, alias Farook Al-Hassani osa kogu loos?

Sel ajal, kui Stockholmis valmistutakse järjekordselt printsessi pulmadeks, satuvad HP ja Rebecca taas eluohtlikule rajale. Aga kui tegelikkus on kõigest mäng, kuidas siis eristada sõpru vaenlastest? Või kas vaenlane võib hoopis sõbraks osutuda?

[bubble] on teravalt tänapäevane thriller teemal, kuidas digitaalse järelvalve tingimustes püütakse tekitada turvalisi mulle, olgu nendeks siis pangaseifid või hiiglaslikud serverihallid. Kuid nii väikestel kui ka suurtel mullidel on üks ühine omadus – varem või hiljem need lõhkevad…

Tänapäev, 2014 400lk

Tootja

Anders de la Motte

Seisukord

uus

Kaal

1515

Kirjastus

Tänapäev

Ilmumisaasta

2012

Lehekülgi

1103

Mõõdud

Tavaformaat

Kaaned

Kõvakaaneline

Tõlkinud

Kadri Papp

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet.

Ole esimene, et hinnata ““[geim]. [buzz]. [bubble].””

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga