Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände.
Sotsiaalseosega turunduse põhimõte on lihtne ning paljudele ettevõtetele ja ühendusele tuttav. Ühelt poolt lähtub ettevõte oma tegevuses sotsiaalse vastutuse printsiipidest, kuid sellega seotud kulutused ei pärsi, vaid pigem toetavad ettevõtte konkurentsivõimet. Teiselt poolt muutuvad ühedustele kättesaadavaks vahendid, mis võimaldavad neil oma missiooni ellu viia ning seeläbi meie kõigi elu paremaks muuta.
Sellised koostööprojektid ei ole Eestis veel igapäevane nähtus. Takistuseks on nii asjaosaliste puhtinimlik ettevaatlikkus kui ka ebakindlus harjumatute partneritega koostöötegemisel. Käesolev raamat ja selles esitatud näited peaksid veenma ka kõige konservatiivsemat turundusjuhti, et “korgimängudele” on olemas alternatiiv, milles võidavad kõik. Sama selgitav on raamat ka ühenduse juhile, et sageli on just ettevõte see kõige õigem ja kasulikum partner.
– Kristina Mänd, EMSL
Iga medalil on kaks külge. Sotsiaalseosega turundus toob esile ja annab võimaluse osaleda ühiskonna raskema poole parendamisel. Antud raamat räägib, kuidas seda saab teha win-win tulemusega ühiskonnale ja ettevõttele.
– Rein Iida, Saatchi&Saatchi
Tartu Õlletehas alustas 2002. aastal kampaaniat “Kui jood, ära sõida”. Meie soov oli näidata A. Le Coq´i kui innovatiivse ja areneva ettevõtte sotsiaalse vastutuse julgust ühiskondlikult olulistes valdkondades. Oleme oma klientidelt, koostööpartneritelt ja ka töötajatelt saanud positiivset tagasisidet, et omame ühiskondlikku vastutust ja julgeme reageerida sotsiaalsetele probleemidele. Bränd sai juurde hoolivama ja vastutustundlikuma joone, mida tavareklaam luua ei suuda.
– Katrin Vernik, A. Le Coq Tartu Õlletehas
Ühe enam pöörab ühiskond tähelepanu firmade tegevusele terviklikuna – mil moel nad lisaks kasumi teenimisele mõjutavad ühiskonda ja loodust. Ja ilmselt ei ole kaugel aeg, kus riik võib firma sulgeda, kui tema negatiivne mõju ületab rahalise kasumlikkuse. Firmade jaoks on see muidugi suhteliselt uus ja võõras valdkond ning esmaseks kokkupuuteks võikski saada sotsiaalne turundus.
– Toomas Trapido, Eestimaa Looduse Fond
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.