Kunstiteraapia põhimõtted abiks lapsevanemale ja lastega töötavale spetsialistile
Igas inimeses on peidus kunstnik. Laste kunstiline eneseväljendus on vahetu ja loomulik. Lapse kunstitöö, sinna juurde jutustatud lugu ning tegevuse protsess võivad anda märku tema rõõmust, unistustest ning ka murest, hirmust ja traumast, siis kui oskame seda näha ja tähele panna.
Kunst abiks lapse ja noore mõistmisel on mõeldud lapsevanemale ja lapsega töötavale spetsialistile eesmärgiga pakkuda, kunsti kasutades võimalusi laste ja noortega kontakti loomisel, nende tundma õppimisel, murede ja probleemide käsitlemisel ning lahenduste leidmisel.
Raamatus on toodud kunstilise tegevuse läbiviimise ja analüüsimise põhimõtteid. Antud raamat sisaldab rohket näitlikku materjali, mille abil on võimalik aimu saada kunstiliste tegevuste ja materjalide kasutamise võimalustest, laste ja noorte toetamisel.
Raamat sobib:
- lapsevanemale
- laste- ja noortega töötavatele spetsialistidele (pedagoogid, sotsiaaltöötajad, psühholoogid, arstid jt.)
- lastega tegelevatele kunstnikele
- kunstiteraapia põhimõtete mõistmise õpikuks õpilastele, üliõpilastele
- noortele endile
Helen Tartes-Babkina on psühholoog ja terviseteaduse magister kunstiteraapiates, kes on aastast 2001 pühendunud laste ja noorte probleemide lahendamisele. Käesolev raamat põhineb enamjaolt Helen Tartes-Babkina isiklikul kogemusel ning näitlikustamiseks toodud juhtumid on pärit tema enda poolt läbiviidud seanssidest.
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.