Hansapank soovitab
Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim’i ja Renee Mauborgne’i “Sinise ookeani strateegia” räägib sellest, kuidas verisxe konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav raamat kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise strateegilisi printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud samme, tutvustab “Sinise ookeani strateegia” näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia.
(Paber kaaned puuduvad)
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.