Back Cover

“Sinise ookeani strateegia”

5.90

Laost otsas

Seisukord: kasutatud ? Tootekood: 9949409861 Kategooriad: , Silt:

Hansapank soovitab

Viimase aja üks edukamaid äriraamatuid, W. Chan Kim’i ja Renee Mauborgne’i “Sinise ookeani strateegia” räägib sellest, kuidas verisxe konkurentsi asemel leida võimalus jõuda suurele laiale ookeanile, kus saaks tunduvalt edukamalt tegutseda. Tavaarusaamu kummutav raamat kirjeldab, kuidas süsteemselt muuta konkurents tähtsusetuks. Kim ja Mauborgne toovad välja sinise ookeani loomise ja hõivamise strateegilisi printsiibid ning vahendid selle rakendamiseks. Vaadeldes eri tööstusharudes tehtud samme, tutvustab “Sinise ookeani strateegia” näidete varal kuut printsiipi: kuidas turupiire ümber kujundada, kuidas keskenduda üldpildile ja vaadata olemasolevast nõudlusest kaugemale, kuidas järjestada strateegilisi etappe, ületada organisatsioonilisi tõkkeid ja lõpuks, kuidas strateegia ellu viia.

(Paber kaaned puuduvad)

Tootja

W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Seisukord

kasutatud


Raamat on aja jooksul kulunud

Kaal

520

Kirjastus

Pegasus

Ilmumisaasta

2006

Lehekülgi

240

Mõõdud

Tavaformaadist suurem

Kaaned

Kõvakaaneline

Tõlkinud

Triinu Lööve

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet.

Ole esimene, et hinnata ““Sinise ookeani strateegia””

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga