Taganemisõigus:
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus
alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb
asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et
ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja
tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama
kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Taganemisavalduse tüüpvorm:

Palun täitke allolev vorm üksnes juhul, kui soovite lepingust taganeda.

Täidetud vormi võib saata ka koos tagastatavate toodetega postiasutuse kaudu.

Kellele: OÜ Allkertah, veebipood vanajahea.ee
Sireli 20 Rummu, Lääne-Harju Vald, 76102 (palume sellele aadressile saadetavatest pakkidest ja kirjadest meid e-maili teel ette teavitada).

SmartPosti või Omniva Keila Grossi kpl pakiautomaat, kui avaldus saadetakse koos kaubaga: tel 539 56 013, K. Hirv nimele.
e-mail: kerli.hirv@vanajahea.ee

    Juhul kui soovite saata taganemisavalduse paberil ja postiga, siis avalduse leiate siit: https://uploads-ssl.webflow.com/606d887c84f615f26e673155/609e7331448746e9bbfb7e0d_JM_m41_lisa1.pdf

     

    Pretensiooni esitamise õigus:
    Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,
    mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
    üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et
    puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe
    kohustus.

    Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile kerli.hirv@vanajahea.ee või helistada telefonil: 539 56 013.

    Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
    Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
    asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
    tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

    Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
    vormis 15 päeva jooksul.

    Küsimuste tekkimisel kirjutage e-posti aadressil: kerli.hirv@vanajahea.ee