Korduma kippuvad küsimused

  1. Mida tähendab „raamat on heas korras“?

Raamatud oleme jaotanud vastavalt nende korrasolekule (meie subjektiivne hinnang) alljärgnevalt:

  • Uus raamat

Raamatut ei ole (meie hinnangul) loetud, on otse kirjastusest või trükikojast või oleme ostnud selle enda tarbeks ning ei ole seda lugenud.

  • Raamat on heas korras

Raamatut on vähemalt korra loetud, lehitsetud ja/või riiulisse pandud. Sellest tulenevalt võivad olla kaane ja lehtede pööramisest tekkinud murdejäljed, kaantel teiste raamatutega kokkupuutest peened kriipsud. Paarkümmend aastat riiulis seisnud raamatul on muidugi ka lehed kollakaks tõmbunud, paber muutub pudedamaks jne. Üldkokkuvõttes ei ole raamatul suurt viga midagi.

  • Raamat on aja jooksul kulunud

Üldjuhul on raamat välja antud 20. sajandi teisel poolel. See on suhteliselt hästi hoitud raamat, kuid aeg on teinud oma töö. Seda on ka korduvalt loetud, lehitsetud ja/või riiulisse seisma pandud. Raamatul on alles kõik lehed ja kaaned, puuduvad väga tugevalt „näritud“ ääred, plekid ja rebenenud lehed, kuid nad on olemas. Aja jooksul, raamatu kasutamisest ja riiulist riiulisse ümbertõstmise tagajärjel on lehed muutnud oma värvi (läinud kollakaks, tumedaks), kaantele on tekkinud kulumise/kriipimise jälgi, nurgad võivad olla „näritud“, ilukaaned on narmendama löönud, pehmeköiteliste raamatute kaantel on ka muid murdejälgi kui lehtede pööramisest. Ilukaaned võivad olla kadunud.

  • Raamatut on aktiivselt loetud

See on raamat, mida on korduvalt ja korduvalt loetud ja selle käigus on raamat kannatada saanud; teisalt on ka aeg teinud oma töö. Raamatu selg võib olla tugevalt kulunud, kindlasti on raamatu nurgad „näritud“ välimusega. Raamatus võib olla mõni rasvane sõrmejälg, pastaka või pliiatsiga tehtud jutt. Lehed on kindlasti kollased, halvast paberi kvaliteedist tingituna määrdunud välimusega. Raamatus võib olla ka sissekanne/pühendus.

  • Raamat on taastatud

Oleme viletsas seisus raamatu taastanud oma võimete kohaselt. Vahetanud valged siselehed, kleepinud kinni lahtised lehed, teinud uued kaaned. Raamatu võib kanda kategooriasse „raamat on aja jooksul kulunud“.

 

Ei tohi unustada, et tegemist on kasutatud raamatutega ning nende seisukorra hindamine on subjektiivne!

 

  1. Kas raamatute juures olevad CD-d töötavad?

Kahjuks ei saa anda 100%-list garantiid. Iga CD kontrollime arvutis üle – et kas arvuti CD-d üldse loeb seda. Ostmisel vaatame muidugi ka kui kriimustatud CD pind on. Kui CD-d saab koheselt kuulata, siis valime suvalise “tracki” ja ka kuulame – seega peaks CD olema üldjoontes korras. Kui aga CD arvutisse sisestamisel nõuab sellel oleva programmi installeerimist, siis seda me ei tee, sest kui CD-l on installeerimise piirangud peal, siis rikume selle koheselt ära. Samas ei saa me garanteerida, et selle eelmine omanik ei ole juba kõiki võimalusi ära kasutanud. Kui CD ei tööta, siis ostame selle koos raamatuga tagasi. Kui on soovi, ostame tagasi ainult CD. Hinnas saame kindlasti kokkuleppele!

 

  1. Kui kiiresti postitatakse tellitud raamatud?

Tellitud raamatud postitatakse 1-3 tööpäeva jooksul peale kauba eest tasu laekumist meie arveldusarvele. Edasine sõltub postiasutuse töö kiirusest.

 

  1. Miks ei kao raamat toodete nimekirjast peale selle lisamist ostukorvi?

Raamat kaob toodete nimekirjast peale tellimuse lõplikku vormistamist. Igat raamatut saab üldjuhul tellida vaid ühe eksemplari, kuna rohkem lihtsalt ei ole. Kui on rohkem, saab “Sinu ostukorvis” muuta toote “Kogust”. Sisestage uus, soovitav number ja vajutage “Uuenda”. Kui sisestasite koguse, mis on suurem kui tooteid laos on, muudab arvuti koguse koheselt maksimaalselt võimalikuks koguseks. Vabandame, kui juhtub, et oleme jätnud maksimaalse võimaliku koguse märkimata või esineb muu viperus ning saate tellida rohkem kui on raamatuid. Kui arve on tasutud, maksame raha olematute raamatute eest kindlasti tagasi.

 

  1. PAYPAL makse tõrgub?

Kui PAYPAL makse siiski tõrgub raha vastu võtmast, andke meile e-maili teel teada ja me saadame Teile oma PAYPAL kontolt uue arve.

 

  1. Mida teha, kui panin tellimusse valed andmed? Mida teha, kui ma ei ole saanud oma e-posti aadressile kinnitust tellimuse kohta? Mida teha, kui ma ei ole saanud teadet paki kättesaamise kohta?

Palun saatke e-kiri mailile: kerli.hirv@vanajahea.ee Teeme kõik meist oleneva, et asi õigeks ajada.