Back Cover

“500 kuulsamat kaubamärki”

14.90

1 laos

Seisukord: kasutatud ? Tootekood: 9789985623756 Kategooriad: , Silt:

Mida ühist on NOKIAl ja nugisel ning potentsiravimil VIAGRA ja Niagra joal? Miks on olemas kaks BUDWESERi õlut? Miks Henkel ei saa oma pesuvahendeid Suurbritannias ja Prantsusmaal müüa PERSILi kaubamärgi all? Mis pistmist on SMARTIES´idel ja M&M-il Hispaania kodusõjaga? Miks ESSO on Ameerikas EXXON?

Sellest teatmeteoses on lood maailma kõige tuntumatest ja edukamatest kaubamärkidest alates esimeste eraettevõtete tekkimisest 18. sajandi lõpus. Teie ette on toodud üle 500 kaubamärgi Adidasest Yamahani koos nende asutajate, geograafilise päritolu, nime tähenduse, arengulooga aastakümnete vältel ning nendega seotud leiutiste ja uuendustega. Raamatus on ka kõnealuste firmade logod.

Tootja

Tory Czartowski

Seisukord

kasutatud


Raamat on heas korras

Kaal

783

Kirjastus

Tänapäev

Ilmumisaasta

2006

Lehekülgi

416

Mõõdud

Tavaformaat

Kaaned

Kõvakaaneline

Tõlkinud

Katrin Linask

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet.

Ole esimene, et hinnata ““500 kuulsamat kaubamärki””

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga