Müüja roll. Ostja roll ja tarbija käitumine. Suhtlemine müügitöös. Müügisuhtlemise mudel. Arusaamatused müügitöös.
“Müügisuhtlemise” raamatu eesmärgiks on pakkuda teadmisi ja praktilisi kogemusi kõigest sellest, mis mõjutab müüja tööd.
€5.99
1 laos
Müüja roll. Ostja roll ja tarbija käitumine. Suhtlemine müügitöös. Müügisuhtlemise mudel. Arusaamatused müügitöös.
“Müügisuhtlemise” raamatu eesmärgiks on pakkuda teadmisi ja praktilisi kogemusi kõigest sellest, mis mõjutab müüja tööd.
| Tootja | Maaja Vadi |
|---|---|
| Seisukord | kasutatud Raamat on aja jooksul kulunud |
| Kaal | 235 |
| Kirjastus | Tartu Ülikooli Kirjastus |
| Ilmumisaasta | 1997 |
| Lehekülgi | 214 |
| Mõõdud | Tavaformaat |
| Kaaned | Pehmekaaneline |
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.