Fuggeritest McDonald´sini
Inimesed, ideed ja kapital
Coca-Cola, Michelin, Bosch, Dior – nende firmade nimed on saanud kaubamärgiks, mida igaüks seostab kindla kuvandiga. Kuidas on neli ettevõtteil õnnestunud kindlustada endale koht karmi konkurentsivõitlusega seotud rahvusvahelisel turul? Millistel ideaalidel, millisel filosoofial põhineb nende edu? Kas nad on kerkinud tänu kaupmehelikule osavusele või hoopis halastamatule võimutaotlusele? Ja millised ettevõtjad seisavad nende firmade ajaloo taga? Raamatus esitletakse 50 ettevõtet, alates esimesest rahvusvahelises ulatuses tegutsema hakanud Fuggerite kaubandusettevõttest ja Rothschildidest ning Philip Morrisest kuni Fordi, Ikea ja Sonyni välja, neid, kes on kirjutanud end majanduse ajalukku.
50 klassikut
– 50 paeluvat lühiesseed
– 50 faktilehekülge ülevaatliku teabega
– ajatabel
– isikuregister
– üle 300 värvilise illustratsiooni
– palju viiteid igapäevakultuurile, filmidele ja kunstiteostele
Tea, 2007 263lk
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.