“Kultuuriturundus”

3.70

2 laos

Seisukord: kasutatud Tootekood: 9985957466 Kategooriad: ,

Kultuuriorganisatsioone on turutingimuste karmi reaalsuse eest pikka aega kaitsnud jõukad patroonid ja riiklikud subsiidiumid. Kuna aga need finantseerimisallikad kuivavad üha enam kokku, saavad kultuuriorganisatsioonid nüüd aru, et publiku pärast tuleb hakata konkureerima. Mõned on selle uue olukorraga kohanenud, teised mitte.

Käesolev raamat kirjeldab konkurentsikeskkonda, milles kultuuriorganisatsioonid peavad tänapäeval tegutsema, samuti seda, kuidas innovatiivsemad neist oma turundusstrateegiaid ümber hindavad. Need organisatsioonid mõistavad, et suhtlevad täiesti uut tüüpi kultuuritarbijaga – sellisega, kes on valmis üle astuma popkultuuri ja kõrgkunsti vahelisest piirist ja kes soovib saada kultuurikogemust, mis pakub ka meelelahutust.

Raamatus käsitletakse näiteks selliseid kultuuriorganisatsioonide ees seisvaid väljakutseid nagu turusegmendi määratlemine ja enda kultuuritoote positsioneerimine konkurentsitihedas keskkonnas. Kultuuriorganisatsioonide töötajate kõrval on sellest raamatust abi ka kultuurikorralduse tudengitele või nendele, kes soovivad loovtööstuses töötada.

Iga peatüki lõpus on töölehed, mis aitavad lugejat turunduse planeerimise protsessis ning on hindamatuks abiks organisatsiooni turunduskeskkonna hindamisel ja tarbijate tähelepanu tõmbamiseks strateegiat kujundades.

AS Atlex 2005. 190 lk

Tootja

Bonita M. Kolb

Seisukord

kasutatud

Kaal

335

Kirjastus

Atlex

Ilmumisaasta

2005

Lehekülgi

190

Mõõdud

Tavaformaadist suurem

Kaaned

Pehmekaaneline

Tõlkinud

Krista Kallis

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet

Ole esimene, et hinnata “Kultuuriturundus”

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga