Muuda oma äri, olles erakordne
“Kui kusagil on piir, siis peaksid sa selle järele proovima.”
Nii soovitab turundusguru Seth Godin oma raamatus “Lilla lehm”.
Ajastul, mil turg on totaalselt küllastunud kaupadest ja teenustest, ent traditsiooniline tele- ja trükireklaam ei ole enam kaugeltki nii mõjuvõimas kui varasematel aegadel, on tarbijate tähelepanu köitmine ja nende ostuhuvi suunamine muutunud tõeliselt keeruliseks ülesandeks.
Kuidas silma paista olukorras, kus enamik tooteid jääb märkamatuks? Traditsioonilised turundusvõtted ei tööta. Paljud turundajad teavad seda, ent jätkavad oma mustavalgekirjute lehmade karjatamist ja räägivad, et vanasti oli rohi ikka rohelisem.
Sina oled otsustanud astuda muutuste teele ja lähed karjamaale oma lilla lehmaga.
Godin toob oma raamatus ära mitmeid silmapaistvaid lehma leidmise lugusid, mis on aidanud erinevatel firmadel oma toodete või teenustega esile tõusta ja annab juhiseid selle kohta, kuidas Sinagi saaksid oma lillalt lehmalt võimalikult kõrge rasvaprotsendiga piima lüpsta.
Väike Vanker, 2005 174lk
Ülevaated
Pole ühtegi ülevaadet.