Marketing II
Marketing II
Back Cover

“Marketing II”

0.99

1 laos

Seisukord: kasutatud ? Kategooriad: , Silt:

“Marketing II” käsitleb tarbijate ostukäitumist, turundusteavet, -uuringuid ja turustust, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerikalikust turunduspraktikast.

Tootja

Ann Vihalem

Seisukord

kasutatud


Raamat on aja jooksul kulunud, kaaned kulunud

Kaal

190

Kirjastus

Külim

Ilmumisaasta

1993

Lehekülgi

180

Mõõdud

Tavaformaat

Kaaned

Pehmekaaneline

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet.

Ole esimene, et hinnata ““Marketing II””

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga