Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni
Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni
Back Cover

“Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni”

12.65

Laost otsas

Seisukord: kasutatud ? Tootekood: 998594478 Kategooriad: , Silt:

80 mõistet, mida iga juht peaks teadma

Turundusmaailma üks enim lugupeetud mees Philip Kotler on raamatusse “Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni” valinud tänast ja tulevikku silma pidades kõige olulisemad turunduskäsitlused. Ta pakub värskeid ja ergutavaid mõtteid, kuidas turundus muutub ja kuidas turundusjuhid peavad muutuma koos sellega.

Kotler keskendub kaheksakümnele turunduse põhimõistele ning jagab oma neljakümneaastase karjääri jooksul saadud kogemusi ja valgustavaid mõtisklusi. Tema arutlemine valgustab teemasid nagu kaubamärgindus, konkurentsieelis, loovus, kliendisuhete juhtimine, andmebaasi turundus, eristumine, uuenduslikkus, positsioonimine ja segmentimine.

Teemad on ritta seatud inglise tähestiku järgi. Asjakohane ja ettevaatav raamat on kasulik nii turundusalal algajatele kui ka neile kogenud juhtidele, kes tahavad end viimase mõtlemisega kursis hoida.

Kui te vajate värskendajat kaubamärginduse alal või uusi strateegiaid suulise turunduse kohta, siis “Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni” annab teile abivahendi, millega kiiresti muutuval turul konkurentidega võidelda. See on vajalik abivahend juhtidele, peadirektoritele, turundusjuhtidele ja igaühele, kes tahab mõista turunduse põhialuseid.

Klientide ja turu muutumine viimasel kümnendil ja varemgi on põhjustanud turunduse ümbermõtestamist. Turundusjuhid ei ole oma ettevõtte toodete müüjad, vaid nad kujundavad ettevõtte turundustegevust, mille hulgas on kaubamärgindus, klienditeenindus, reklaamikampaaniad ja isegi avalikud suhted. “Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni” aitab teil aega kokku hoida, tõstes esile sellel alal toimuvad kiired muutused, tuues värske pilgu tuttavale alale ja selgitades kiiresti selle põhiideid. Kokkuvõttes, edu tuleb neile, kes võidavad võidujooksu turunduse tulevikku – siin on teeviit, mis aitab teil pundist lahti rebida.

Philip Kotler on tuntud kui tänapäevase turunduse isa. Ta on Nortwestern Ülikool Kellogg School of Management turunduse osakonna juht, mis on üks maailma juhtivaid turundusõppeasutusi. Ta on 25 raamatu autor ja mittetulundusühingute ning juhtivate ettevõtete nõustaja, mille seas on IBM, General Electric, Bank of America, AT&T ja Micehlin.

Tootja

Philip Kotler

Seisukord

kasutatud


Raamat on heas korras

Kaal

412

Kirjastus

Eesti Ekspressi Kirjastus

Ilmumisaasta

2003

Lehekülgi

191

Mõõdud

Tavaformaat

Kaaned

Kõvakaaneline

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet.

Ole esimene, et hinnata ““Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni””

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga