Marketing
Marketing
Back Cover

“Marketing” I ja II osa. 2 raamatut

7.98

1 laos

Seisukord: kasutatud ? Kategooriad: , Silt:

Marketing ehk turundus tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist.

Turundus hõlmab nii toodete ja teenuste reklaami, turu-uuringuid, hinna kalkuleerimist kui ka müügi korraldamist. “Mitte kõik, mida seostatakse sõnaga “marketing”, ei ole seda väärt. See on muutunud moesõnaks. Hauakaevaja jääb ikka hauakaevajaks, isegi kui teda nimetatakse kalmukorraldajaks, ainult matusekulud kasvavad,” on öelnud majandusteadlane P. Drucker.

“Marketing I” käsitleb juhtimist, keskonda, turgu ja toodet turunduse seisukohalt, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerikalikust turunduspraktikast.

“Marketing II” käsitleb tarbijate ostukäitumist, turundusteavet, -uuringuid ja turustust, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerikalikust turunduspraktikast.

Turundusalased teadmised tulevad kasuks kõigile, kes osalevad kaasaegses turumajanduses – ettevõtjale, tootjale, teenindajale ja tarbijale.

Marketing

Tootja

Ann Vihalem

Seisukord

kasutatud


Raamat on heas korras

Kaal

400

Kirjastus

EMI

Ilmumisaasta

1993

Lehekülgi

381

Mõõdud

Tavaformaat

Kaaned

Pehmekaaneline

Ülevaated

Pole ühtegi ülevaadet.

Ole esimene, et hinnata ““Marketing” I ja II osa. 2 raamatut”

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga